dinsdag 22 juni 2010

Zondag 20 juni

Vandaag een eerste echte rustdag. Niet fietsen. Maar wat rondwandelen.
Sta wel weer op tijd op. Eet wat muesli en vertrek naar het strand. Het is een paar kilometer lopen. Mooie uitzichten op de enorme baai. Alles erg volgebouwd, maar er zijn nog mooie stukjes grindstrand. De kleinste stukje zijn ingenomen door naakt recreanten, daar ga ik me niet tussen begeven. Op een ander stuk ontdek ik een stukje met rederlijk fijn grind. Goed om even de liggen. Het is een komen en gaan van mensen. Ik bekijk hoe een vader een bang zoontje van veel te weinig jaren zo nodig windsurfen wil leren... Schrijf en lees, vertrek weer want de zon is ongenadig fel.
Mijn buurman heeft 's avonds de koffie weer klaar, de karbonades, groente... alles. Weer veel onderwerpen bij de kop.
Te laat begin ik met het vanmiddag uit een kontainer gepakte karton. Ik rol om mijn fietsframe karton, wat ik stevig vastzet met tape. De hele fiets wordt dan prima bescherm, want mor
gen moet het voorwiel ook 'los' in de fietsdoor worden gedaan, wat nog al eens tot forse lakschade lijdt. Om 23 uur slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten